Imádom-beszélgetések, avagy sárga személyiségnek lenni jó

Telefonbeszélgetések, direkt beszélgetések, levelezések – a napjaim nagy része így telik. Óriási különbségek lehetnek egyik és másik között. Azt vettem észre, hogy a sárga személyiség egy másik sárga személyiséget egyből felismer és azonnal kapcsolódik hozzá, egy hullámhosszon lesznek.

Négy különböző embertípus van, nagyon nem megyek bele, én sárga vagyok, az 1000% :), van a nagyon határozott, “főnök” típus, a piros, (akivel minden más szín nehezen találja meg a hangot), van az alapos, precíz, maximalista, szabálykövető kék (aki kb. a sárga ellentetje, de mégis jól tudnak együttműködni) és a nagyon nyugodt, konfliktuskerülő zöld (aki néha zavarja a lassúságával a sárgát).

Itt találtam egy jó kis leírást arról, milyen a sárga személyiségű ember:

http://medock.hu/hu/temperamentumok/index/name:Szangvinikus-sarga

Nagyjából így, ahogy van, igaznak látom.

Csak egy mondatot emelnék ki:

 törődj bele, hogy nem jutsz túl gyakran szóhoz mellette,
és lakásodban sohasem fog előírásszerű rend uralkodni,
viszont színt visz az életedbe, sohasem fogsz unatkozni
mellette, életed izgalmas, változatos lesz.

Sokat beszélek, lelkes, pozitív vagyok, érdekel, amit mondanak az emberek, ha az nem száraz blabla, és nem vagyok rendszerető, sőt elég kupis tudok lenni meg szétszórt, ellenben inspiráló, motiváló személyiség, aki sosem unatkozik, és valószínűleg téged is megnevettet, – ha vevő vagy rá.

És most ez a lényeg, – mert nem magamat akarom fényezni… !

A sárga személyiségjegy a legjobban más sárgával érti meg magát, jön ki jól. A többiek túl… másmilyenek.., amivel persze nincs gond. Nyilván minden jegynek, típusnak van jó és kevésbé jó tulajdonsága, erősségei, gyengeségei.

Csak annyira szeretem azt, amikor nem egy sablon beszélgetés lesz például egy telefonon történt foglalásból, hanem váltunk pár kedves, vagy humoros mondatot. Nem azt szeretném, hogy elmeséld az életedet, mert arra általában nincs időm, de feldobhatjuk egymás napját, ha nem robotként kezelsz, ha odafigyelünk egymásra. Én is rád, te is rám.

Most igen, megint kicsit a recepcióról beszélek. De feltöltött kicsit az a 2-3 ( a napi sokból) telefonáló vendég, akivel lehetett kicsit mosolyogni! Mindig lehet egy icike-picike közös pont, egy apró mozzanat, egy pici nem munka…, mert kell. Mert másképp fogjuk mindketten lerakni a telefont, és indulni tovább…!

Hajrá sárgák! Ezt rögtön ki lehet szúrni ám! A többit már nehezebb – főleg csak egy telefonbeszélgetés során…

Egy érdekes poszt arról, ki a piros, a zöld, a kék és a sárga személyiség hogyan viselkedik a liftben:

De a lényeg, hogy legyünk kedvesek, mert az visszahat ám! Ha kedves vagy, a másik is kedves lesz .. kivéve mikor nem — erről is írtam már, néha nem tudsz jót tenni vagy jó lenni…(és akkor a legfontosabb hogy ne vedd magadra.. az az ő dolga…!!)

Tisztázzuk végre: kedvesnek kell lennünk mindenkivel?

Mindenkinek férjen bele egy kis mosoly, egy kis szín, én azt mondom.

A másik félnek és neked is jobb lesz az egész napod!

Csak Csináld – Magadért!

Fotó: Baranyai Dóra Fotográfia

Mosolygós napot, kedves Olvasó! 

Véleményed bátran oszd meg velem, örülök, ha írsz nekem!

Kövess Facebookon és Instagramon is!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük