Vigyázz! Kész! Posztolj! – Szeretem a munkám!

Mit látsz, ha magad elé képzelsz egy recepcióst? Csinos, mosolygós, kedves, segítőkész? 

Nagyjából így? 🙂 Forrás: http://www.shareyouressays.com/105755/7-responsibilities-of-a-good-hotel-receptionist

Igen. És jó ilyennek lenni. 🙂

Szeretem a munkámban, hogy kiszakadok az anyuka és háziasszony szerepből. Csinosan öltözöm fel reggel, kisminkelem magam és egész nap szép helyen vagyok.
Kedves emberek vesznek körül.
Mosolygós természetem direkt előny, örülnek neki, értékelik.

Része vagyok valaminek. Egy jól működő szálloda azért működik jól, mert a személyzet minden tagja a legjobb tudása szerint a feladatát.

Szeretem, amikor reggel láthatom az ablakból a napfelkeltét. Szeretem, amikor éjszaka a magam ura vagyok, olyan sorrendben végzem a feladatokat, ahogy nekem tetszik és ha úgy van kedvem, bekapcsolom a telefonomon a kedvenc számaimat és táncolva, dúdolva teszem azt.

Általában valódi a mosolyom, Általában pozitív visszajelzést kap a szálloda és így közvetve én is. Megköszönöm a bókot. Szeretek kommunikálni, van egy-két kedves szavam a vendégekhez, pl. hogy milyen szép a neve vagy viccelődök az apukával, hogy jól sikerült a csillámtetoválás? Megdicsérem a vendéget, hogy magával hozta a voucherét.

Tetszik, hogy sokrétű a feladatunk. Kihívást jelent és ezzel együtt sikerélményt is. 

Nehéz, mert rengeteg dologra kell figyelni. Hosszú és fárasztó egy nap, mind fizikailag, mind fejben.De a lényeg, hogy több mint fél évvel a próbanap után elmondhatom:

Örömmel indulok el otthonról. Szerintem így van értelme.

 

Mindig szeretted volna kipróbálni, igaz? 🙂

 

 

 

Katt. a többiek írására itt:

 

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.